Nyttig erfarenhet

Min goda och kanske ganska nyttiga erfarenhet för dagen var att jag glömde min mobil hemma i morse. Då märker jag hur beroende jag faktiskt är och det var knappt att jag överlevde... Jag förstår verkligen inte hur folk bar sig åt innan mobilernas tid! Men dagen gick ialla fall att genomföra.
Och eftersom att jag bara haft en lektion idag spenderade jag lite tid på stan med att köpa en födelsedagspresent åt mig själv från mamma och pappa! (hmm undrar vad det kan va!?) Det är inte så långt kvar nu...!
Kvällen spenderas hemma med hästarna och med körkortsteorin, det kommer några som ska provrida Snobben ikväll så jag ska rida honom för dem. Och sen ska koncentrera mig helt och hållet på körkortet. 
Hoppas ni får en bra kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0