Keep up the good hope

Ja, som ni säkert har märkt så har jag inte prioriterat bloggen de senaste månaderna. Men nu, nu kanske jag kan komma igång igen. Egentligen mest för min egen skull, men det kanske finns några intresserade..

Skolan har kommit igång som vanligt igen, och är det som oroar mig för det här året är en gullig liten kurs vi läser som kallas Finasiering och Kalkylering   0_0   Det är precis så svårt, komplicerat och nervknäckande som det faktiskt låter. Men jag tänker banne mug se till att jag inte har uthärdat 5 år av Spanska i onödan. 

Och imorgon så är det lite rehabträning i Linköping med Brumme för min nya tränare. Hon har hjälpt mig att behandla Brumme och visa hur jag ska göra för att bygga upp och förstärka rätt muskler så att vi förhoppningsvis kanske kan vara tillbaka till vintern! Jag hoppashopppashopppas! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0