Fixar och donar

Dagen har än så länge inte bestått av så mycket mer än städning, röjning och plugg. Hela tjocka släkten kommer hit ikväll för att fira min födelsedag (lite i förskott). Så vi har fixat en massa inför det. Kanske kommer upp lite bilder ikväll på presenter och annat kul ;)
Jag har även hunnit med att rida Polly, så jag och brorsan red ut sen sväng. Och det värsta jag vet med att rida ut på hösten är alla äckliga älgflugor... Usch jag tycker verkligen inte om dem!!
Sen har jag gjort i ordning Pollsan och hennes grejer för imorrn blir det tävling så ska ladda inför det!
Men nu måste jag fortsätta med min städning! 


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Nu är finalisterna uppe i min fototävling. Ta och kika in om du gick vidare här: http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

2012-09-29 @ 17:46:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0