Bilder från senaste tävlingen

Vikbolandet

 
Här tävlar jag Polly, hon är inte min utan en häst som jag har lånat av en kompis i snart ett halvår. Jag har henne för att jag ska kunna hålla igång ridningen och tävlandet eftersom att jag inte har kunnat göra så mycket med Brummelisa de senaste månaderna. Men polly är en fin häst, med stor hoppkapacitet. Hon har även varit lite utav ett projekt. Jag kan använda helt annorluna ridning nu från när jag började rida henne, nu går det faktiskt att få henne att jobba ordentligt. Innan var hon lite plankliknande eftersom att hon inte hade blivit riden så mycket innan hon kom till min kompis. 
Tyvärr ska jag inte ha kvar henne så länge till, vi ska tävla en tävling till nästa helg. Känner att jag inte hinner med två hästar + skolarbete tyvärr...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0