Som vanligt igen

Efter lite mer än en vecka fick jag äntligen träffa min kille igen. Vi tog bara en lugn kväll och han berättade allting han hade gjort nere i Tyskland. Idag tog vi rejeäl sovmorgon och sedan har vi bara chillat hela förmiddagen. Jag hjälpte även till och renoverade lite i deras kök. Ikväll blir det middag på Ailoi i Linköping med större delen av släkten, så vi blir bjudna på lite mat. Kanske kommer upp lite bilder under kvällen eller imorgon! 
Större delen av morgondagen lär bestå av rättskunskaps plugg... Men ska försöka ge mina ponnisar lite uppmärksamhet oxå! 
Hoppas ni har en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

HEJsan på dig. Hoppas du vill hjälpa mig med detta.



Du har röstat på en innan så jag tänkte om du ville rösta på mig också. Är nämligen finalist
NUMMER 5 och man ska bara fylla i 5 och rösta. Bus enkelt. Hoppas du vill hjälpa mig att vinna! GULD VÄRD

5AN
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment



Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer men du gör en väldigt glad! Tack på förhand, :)

2012-10-14 @ 10:52:07
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0