Inlagd

För er som kanske inte visste om det så blev jag inlagd på akuten i söndagskväll. Kände redan på lördagskvällen att det var något som inte var helt som det skulle med min mage, eftersom det värkte så jag knappt kunde sitta kvar på stolen. Senare på kvällen blev det lite bättre men det kom tillbaka på söndagsmorgonen. På eftermiddagen stod jag inte ut längre utan jag och mamma åkte in till akuten. Där fick vi vänta i oendligt många timmar på massor med olika läkare och undersökningar som skulle göras. Vi kom in till akuten vid halv 4 på eftermiddagen och kl 2 på natten var det mesta undersökt och jag blev transporterad dit jag skulle sova. 
Ärligt talat så har jag väldigt väldigt svårt för sjukhus, speciellt att spendera nätter där. Så det blev inte mycket sömn. Dagen efter tog de nya prover, och jag hade inte alls lika ont längre. Jag fick även äta för första gången på nästan 2 dygn. Älsklingen kom och hälsade på mig med!
Men nu är jag i alla fall hemma och går på tabletter och känner knappt av magen. Men jag var ändå tvungen att vara hemma idag så jag missar resan till Stockholm med klassen... vilket inte känns så kul. 
Men jag mår bra och jag lever i alla fall!

 
I ♥ sprutor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0