Oj Oj Oj

Hej igen. Det har varit lite dåligt med bloggandet den senaste tiden. Skolan tar över mitt liv, även min fritid. Har aldrig tid att göra annat än att sitta med skolarbete, och när jag inte gör det så är det körkortsteori som gäller. Har ångest över att jag knappt hinner med mina hästar längre, Polly som egentligen inte är min, har varit ute till försäljning och hennes nya ägare kommer och hämtar henne på lördag. Kommer bli tråkigt, även om hon inte är min så känns det ju som det, hon har med tiden blivit en del av min lilla familj. Så sen är det bara Brumme och Stina kvar i stallet. Usch vad tomt, jag är van vid att det minst sticker ut 4 hungriga hästhuvuden ur boxarna när man kommer och ska kvällsmata. Men vi får se hur det bli, det kanske blir tillökning snart. Jag och brorsan är lite sugna på en storhäst. Men man ska ju hinna med allting oxå...

Annars då? Sen senast jag skrev så har jag varit på en super härlig resa på Malta med min kille, rekommenderar det verkligen som resemål. Jättemysigt och vackert land med trevlig befolkning och klarblått vatten! 

Nästa helg åker jag dessutom till Stockholm för att gå på Swedish House Mafia!! Det kommer bli sjukt grymt! Och helgen efter det så åker jag tillbaka till Stockholm men den gången för att gå två dagar på Sthlm Horse Show med min finfina vän Amanda! Även det kommer bli sjukt grymt! 
Så jag har två fina helger att se framemot vilket verkligen lättar upp i höstmörkret.
Och imorgon kväll har jag "övertalat" pojkvännen att se på Breaking Dawn Part 2 på bio med mig, så även där väntar en mysig kväll.
 
Hoppas allt är bra med er, och jag ska försöka ge er lite updates så ofta jag kan. Men jag måste ju hinna leva oxå
 

 
Lite fina bilder från resan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0