The Hunger Games

I morse vaknade jag av att jag låg i sängen och skrek pågrund av en mardröm som jag drömde inatt vilket var väldigt konstigt och väldigt obehagligt... Men dagen blev bara bättre efter det.
Jag gick ut på en liten mysig morgonpromenad med Brumme, jag brukar ta det lite lugnare med henne dagen efter hon har tävlat. 
Sedan så gjorde jag mig i ordning lite snabbt och drog in till kisa där jag mötte upp Lisa vid bussen. Vi drog in till stan och käkade lite god mat i solen sen så hade vi bokat bio som vi gick på. Vi såg The Hunger Games vilket är en film som jag starkt rekommenderar! Den var sjukligt bra och nu bara längtar man tills dess att tvåan ska komma ut. De finns som böcker med men eftersom att jag tycker det är så himla tråkigt att läsa och det tar ungefär två år för mig att läsa ut en bok så väntar jag hellre på filmen! Det blir enklast så
Men som sagt, ett riktigt bra filmtips!




Kommentarer
Postat av: Erik

Den filmen var okey, den var lång och lite seg.

2012-03-28 @ 09:08:10
URL: http://www.filmkritikerna.se
Postat av: Anonym

2012-03-28 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0