Önskemål

Eftersom att jag fick ett önskemål för några dagar sedan så tänkte jag att jag kan göra det nu, när jag ändå är hemma och är sjuk och inte har så mycket att sysslesätta mig med!
Herkules är alltså min gamla ponny som jag sålde förra året, jag hade honom i ungefär 2,5 år och han utvecklades något enormt från när jag köpte honom tills jag sålde honom. När han kom såg han ärligt talat lite ut som en älg med världens tjockaste hals, men efter många hårda, jobbiga, svettiga, tårfyllda dressyrpass så blev den lilla älgen tillslut en dressyrponny! Det var inte inom dressyren som jag tävlade honom , utan i hoppningen då vi tävlade upp till LA med placeringar. Men Herkules har alltid varit en speciell liten ponny med många starka och egna viljor, och blev man arg eller irriterad i det läget så blev det bara 7 gånger värre... Men med tiden kom man på små knep för att få honom övertygad och lyssna på vad jag hade för önskemål.
Jag kommer aldrig glömma alla glada, ledsna, förbannade och underbara stunder med dig!
Detta var en av det första tävlingarna!
Haha, lite failbild. Men det var iaf första gången vi prövade på terränghoppning, vilket Herkules älskade!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0