Knäppt

Den här veckan har lugnt varit den konstigaste veckan i mitt liv. Den har bestått av ett chockerande besked, som sedan visade sig vara en lögn som på så sätt blev ett ännu mer chockerande besked... Vet knappt vad som som är sanning och vad som är lögn just nu! Den här veckan har även bestått av en lyckad UF-mässa, vilket fått mig på andra och bättre tankar!
Men jag hoppas verkligen att allt det här löser sig på bästa sätt och jag förstår verkligen inte hur EN människa kan göra så många människor ledsna och besvikna!


Kommentarer
Postat av: fanny

jag finns alltid här för dig, oavsett när det gäller. hoppas att allt ordnar sig så snabbt som möjligt.

2012-03-09 @ 19:38:45
URL: http://fffannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0