Dagens

Även fast det har varit en ganska kall dag i jämförelse med de tidigare dagarna i veckan så kände jag ändå att idag var dagen att klä sig i något riktigt vårigt! Vilket jag gjorde. Och jag känner spontant att jag har varit riktigt pigg hela dagen, och det var super skönt å få känna att energin som jag varit utan nu ett antal dagar kanske är tillbaka!
Även fast jag har haft en lång skoldag, ett prov i företagsekonomi och en oändligt lång spanska lektion så har jag ändå bara flutit genom dagen!
Nu när jag kom hem så har jag ridit i ungefär 1h i paddocken och gjort lite mjukgörande markarbete, och det mesta slitet och jobbet jag har lagt ner under vintern börjar äntligen ge resultat, hon har blivit mycket mer muskulerad på rätt ställen och hon är inte lika benig som hon var innan. Ännu en positiv sak i tillvaron!
Slänger in en bild på vår-outfiten för dagen

Kommentarer
Postat av: M

2012-03-16 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0