Andra Elit

Har varit iväg och tävlat andra Elit idag, med ett hyffsat lyckat resultat. Vi hade lite otur och några av de bommar som föll kunde ha legat kvar. Men vi slutade iaf på en 4:e plats, så vi kan inte vara annat än nöjda!
Jonna och Amanda var 0:a i grunden och jag och Natti fick 4 fel var. Jag fick ett pet på det tredje hindret som var en kombination med två räcken, så jag kom lite kort in och fick ett onödigt litet skit pet! 
Men eftersom att inget lag hade 3 nollor i grunden blev det omhoppning mellan de lag som fått 4 fel. Vi var alltså 4 lag som skulle slåss om 3 placeringar. Jonna gick in och fick 4 fel, Amanda fick 2 stopp, jag var nolla och Natti fick 4 fel. Så vi slutade på fjärde plats och ligger trea totalt i Elitserien tror jag.


Jag är iaf super nöjd med mina rundor, lite surt med petet dock eftersom jag hade velat ha mina sista LA nolla. Men hon kunde inte ha skött sig bättre och allting flöt på. Så jag är ändå jättenöjd med min lilla ponny!

Bilder kommer kanske under veckan, har inga nu tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0