UF-mässa på Ljunkan

Idag har jag stått på en mässa på Ljunkan i Linköping med mitt UF företag, TouchGlove UF. Vi säljer som sagt vantar som fungerar att använda på touchskärmar av olika slag.
Vi blev bland annat nominerade till Bästa Logotyp, vilket var väldigt överraskande! Tyvärr vann vi inte men det var kul att bara bli nominerade eftersom vi inte hade några förväntningar i över huvud taget.
Efter att ha stått ungefär 6 timmar och marknadsfört vårat företag på mässan så begav vi oss till Nyföretagarcentrum där vi skulle ha vår presentation framför en jury till Bästa UF vilket var sjukt nervöst när vi var påväg dit och precis innan. Men när vi väl stod där inne fanns det liksom ingen återvändo och det var bara och köra så fick det bära eller brista, och jag är super nöjd med dagens insatser både på mässan och på presentationen.
En bild på vår monter från mässan idag, det är jag och mina medarbetare Maria och Angelica vår VD Oscar var tyvärr sjuk och var tvungen att vara hemma.
Titta gärna in på vår hemsida: http://www.touchgloveuf.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0