NEW GIRL IN TOWN

Hejsan!
Jag heter som sagt Evelina Siverhom, jag är 17 år, bor en bit utanför Linköping på en gård där jag även har min ponny Poetic Brummelisa.
Jag fick henne den 25 december 2011 så jag har inte haft henne någon längre tid och vi håller just nu på med att lära känna varandra och hitta de rätta knapparna inom hoppningen framförallt. Hoppning är den gren jag tävlar i och mitt mål för året är att vara kvalad och startad i MsvB. Brumme, som hon kallas är en mycket speciell liten dam med många egna viljor men med  tanke på att hon precis fyllt 18 så måste hon även få leva livet och bete sig som en 4-åring ibland.
Enda gångerna jag har upplevt  henne riktig fokuserad är på hoppbanan, är precis när man vänder upp mot hindret annars så studsar hon runt lite här och var.
Men hon är en fin liten tjej och jag hoppas på ett riktigt jävla as kul sista ponny år med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0