Kall dag som slutar bra!

Dagen började med att jag gick upp ur min varma sköna säng och tittade på termometern som för tillfället visade -16,4 grader och jag kände att jag bara ville krypa ner i korgen igen. Men eftersom att dagen var fullspäckad med härliga och lärorika lektioner så kunde jag inte motstå skolans charm..!
Efter allt som skolan hade att bjuda på så stannde jag kvar och lyssnade på några av våra duktiga 3:or som höll föredrag om sina fadderföretag vilket var ganska intressant speciellt eftersom att om ett år så är det jag som står där på scenen och pratar om mitt fadderföretag! Blir nervös bara av att tänka på det...
Men kvällen avslutas i vilket fall som helst med American Pie och en smoothie! Feint!
image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0