Herkules

Idag har jag varit och hälsat på min förra C-ponny som jag sålde i våras till en tjej i Norrköping. Han har inte flyttat så långt ifrån mig vilket jag tycker är jätte bra så jag kan åka och hälsa på honom och se dem på tävlingar och så.
Vi stannade inte så länge utan pratade lite medans hon broddade honom och fick se när han gick lite i hagen, det är kul för han har fått många nya kompisar där han står nu så han verkar ha det jätte bra där han är och jag kan med gott samvete tänka att han har fått ett bra hem där han blir väl omhändertagen och ompysslad.
Alltid lika charmig den där ponnyn!

Kommentarer
Postat av: Alice

Skulle inte du kunna lägga upp några bilder från när du hade Herkules? Skulle vara roligt! :D

2012-03-14 @ 19:20:47
URL: http://fotokusar.blogg.se/
Postat av: Evelina Siverholm

Hej Alice. Jo men det skulle jag absolut kunna göra, kommer upp snarast möjligt!

2012-03-14 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0