Första Tävlingen

Idag tog jag hyffsat lång sovmorgon och sedan gick jag till stallet och gjorde i ordning ponnyn och alla grejer. Vid kl 12 rullade transporten av gårdsplanen för ca 1,5 timmes bilfärd till Vetlanda.
Målet för dagen var att ha en säker och bra runda utan några större krav, därför red jag Avd.B i LA:n dels för att jag inte ville rida Avd.A när det var första gången och dels för att jag behöver tre nollor i LA för att kunna kvala till MSV!
Men allting kändes jätte bra och hon var superfin så vi fick en liten rosett och en felfri runda med oss hem. Jag är sjukt nöjd med dagen och allting flöt bara på inne på banan utan några som helst problem.
Så nu är jag sjukligt taggad inför ELIT-lagets tränings helg som börjar imorrn :)
Resten av kvällen har jag ägnat åt att skruva bort benen på min säng som annars hade brakat i golvet vilken sekund som helst, och det är väl inte så kul att vakna mitt i natten utav det kanske... Sen har jag även varit duktig och städat mitt rum, två otroligt roliga grejer som man verkligen vill ägna sin fredagkväll åt!
Mitt lilla hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0