Feijnt

Dagen började med att jag vaknade tillsammans med mina Elit-lagkamrater + Albin i en svettig och illaluktande klubbstuga efter endast några timmars sömn. Resten av förmiddagen satt jag på en iskall läktare och kollade på när de hade hoppträning, eftersom att min ponny tävlade i fredags och gick teknikhoppning igår så tyckte jag att det var lite onödigt att hoppa en tredje dag. Efter att spenderat ett par timmar i stallet med fina vänner begav jag mig in till Kisa för att hämta Einar vid bussen och när vi kom hem så begav vi oss ut på en promenad med Brummelisa i snöovädret.
Resten av kvällen spenderas nog framför tv:n med min grabb.
Mina båda älsklingar ute på promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0