Du och jag under täcket, baby

Sitter just nu och lyssnar på min senaste nördlåt och överväger om jag ska ta mig an mitt lilla fina pluggberg som jag lyckats bygga upp...
Dagen har bestått av ett förberedande prov till NP i engelska, och en sjuhelvets lång Projektarbetslektion där våra lärare bjöd på små söta tårtbakelser, och det satt ju inte direkt fel någonstans.
Men studier var det ja, jag undrar verkligen över varför en del människor kan ha det så himla lätt för sig va det gäller inlärning och skolarbete. De behöver knappt öppna boken och ändå får de högsta betyg medan man själv pluggar skallen av sig och tycker ändå inte att resultatet är tillräckligt bra... Livet är bra orättvist på många stadier
Min spanskabok är jätte tråkig... det är därför jag äter den
FEIJNT
http://www.youtube.com/watch?v=TbGWpLHSlsI

Kommentarer
Postat av: sally

hehehe. jag upptäckte att du hade en blogg. = jag kommer att stalka den.

2012-02-06 @ 20:16:58
Postat av: fanny

att du tycker att spanska boken är tråkig bör innebära att du börjat läsa den? eller åtminstone öppnat den? och kan berätta vad den handlar om? eller hur den ser ut inuti? sitta på lektionen på torsdag och skriva putacoño över hela pappret? :)

2012-02-06 @ 22:11:46
URL: http://fffannie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sally: haha härligt, min första stalker!



Fanny: Nja, nu har jag faktiskt börjat med boken men jag fattade som sagt första meningen sen började jag tänka på andra saker som var viktigare, så vi får se hur testet på torsdag går med andra ord...

och Ann-Sofie kan va en jäkla puta!

2012-02-07 @ 21:13:17
URL: http://siverholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0