May the odds be ever in your favor

Jag har inte varit så aktiv de senaste dagarna vad det gäller bloggandet, men jag känner att jag inte har haft något att skriva om direkt.

Men igår så följde jag med hem till Einar efter skolan och sedan vidare in till stan för att se på bio med några av hans kompisar. Vi såg The Hunger Games, som jag redan har sett en gång på bio för inte så länge sen. Men den filmen är så himla bra så jag kände att det var värt att betala för att se den ännu en gång! Sen skulle ja ha tagit en buss hem men kollade fel på busstidtabellen och missade den... Så istället åkte jag hem till Einar igen och sov där medans han och hans myndiga vänner var på krogen. Det är vid sådana tillfällen det suger att vara liten och fylla år i oktober...!


Efter bion

Just nu så sitter jag hemma i köket och har kommit på att jag är tvungen att ge mig ut i det fantastiska vädret eftersom att min ponny oxå förtjänar lite kärlek i sånna här deprimeranade stunder. 
-Dåligt väder gör mig bitter- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0